Wizerunek firmy w Internecie

Ulepsz wizerunek w Internecie swój bądź własnej marki. Specjalizujemy się w budowaniu wizerunku i ochronie wizerunku w Internecie. Zapewniamy ciągły monitoring Internetu co umożliwia zarządzanie nim w czasie teraźniejszym. W przypadku pojawienia się sytuacji krytycznych wspieramy w zrealizowaniu strategii i wygaszeniu ich negatywnych skutków. Gwarantujemy wsparcie w internetowych działaniach marketingowych, w wyborze mediów oraz narzędzi marketingowych. Zapewniamy swobodny kontakt ze ekspertami w zasadzie outsourcingu marketingowego. Pozwól nam wykreować pozytywny wizerunek w sieci – dzięki unikalnej wiedzy z branży e-PR, prawa i relacjom z właścicielami serwisów, zapewniamy organizacjom oraz osobom publicznym skuteczną ochronę dobrego imienia. Na życzenie interesanta usuwamy szkodliwe opinie i czyścimy wyniki wyszukiwania Google.

Jeżeli Twój wizerunek w Internecie jest nadszarpnięty w wyniku oskarżeń oraz działa to niekorzystnie na Twój wizerunek, jesteśmy dla Ciebie właściwym partnerem. Budowanie korzystnego wizerunku otworzy przed Tobą nowe możliwości biznesowe, a dzięki naszemu doradztwu w obrębie e-PR oraz marketingu internetowego rozwiniesz swój biznes wzmacniając pozycję na rynku. Kreowanie wizerunku w Necie jest mechanizmem polegającym na optymalnym wykorzystaniu dostępnych kanałów komunikacji. Efektywne budowanie wizerunku wymaga ustalenia kim/czym osoba, firma, firma ma być i jak chcesz by była widziana. Wszelkie działania które wprowadzasz w celu realizacji tychże ustaleń tak by dotarły do znaczniejszej świadomości konsumentów to własnie tworzenie wizerunku. Posiadasz pełny wpływ na takie elementy naszej działalności jak oferta, logo, ekspozycja produktów, procesy handlowe. Kształtowanie obrazu w Necie łączy się natomiast z dodatkowymi czynnikami jakie należy wziąć pod uwagę. Kluczowe czynniki takie jak strona internetowa, prezentacje, przedsięwzięcia marketingowe są czynnikami łatwymi do udoskonalenia, natomiast to co na temat naszej marki piszą inni wymaga zupełnie nowego stanowiska.

W tym kontekście tworzenie wizerunku w Internecie polega przede wszystkim na weryfikacji komunikatów na Twój temat oraz ich ocenie, a następnie modyfikacji. Przykładowymi kanałami dotarcia są Google, branżowe fora internetowe, portale branżowe, serwisy oceniające. To w tych miejscach Twoi potencjalni klienci, partnerzy biznesowi pytają kim jesteś a jak Cię widzą tak Cię piszą. Stąd Nasza koncepcja dla marki rozumianej jako marka osoby, organizacji, produkt czy usługa zapewnia także wsparcie w kształtowaniu kanałów dotarcia do informacji.