Depozycjonowanie

Prowadząc biznes w Internecie musimy zdawać sobie sprawę z tego, że konkurencja będzie chciała nas osłabić, wielokrotnie wykorzystując niezwykle nieuczciwe zagrania – nie tylko przy użyciu depozycjonowania stron w Google, jednak także dodawanie niepochlebnych opinii o naszej firmie na cenionych portalach, blogach czy forach specjalistycznych. Rosnąca wiedza internautów sprawiła, iż nim zdecydują się podpisać z określoną instytucją umowę, pierwej wyszukują o niej informacji wpisując w wyszukiwarkę frazy takie jak: nazwa marki + opinie, nazwa firmy + referencje itp. W sytuacji kiedy wroga nam opinia dotrze na szanowany portal występuje duże prawdopodobieństwo, iż zajmie ona czołowe lokaty w rankingach wyszukiwarek na frazy związane z opinią naszej firmy. Kłopot jest tym poważniejszy, bo zazwyczaj właściciele takich serwisów nie są przychylni do usuwania tej skąd inąd niezweryfikowanej informacji. propozycja depozycjonowanie stronJak sobie z tym radzić? Najskuteczniejszym sposobem jest powiązanie działań połączonych z pozycjonowaniem i depozycjonowaniem stron.

Nasze przedsięwzięcia opieramy na stworzeniu min. 10 serwisów tematycznych na których zamieszczamy pozytywne informacje o określonej firmie, usłudze – następnie promujemy je na wybrane słowa kluczowe, na które do tejże chwili widniały złe opinie. Działaniom depozycjonowania podlegają te strony na których możemy napotkać nierzetelne, negatywne informacje. Naturalnie tego rodzaju zabieg nie działa na szkodę naszej konkurencji i w żadnym wypadku nie może być rozważany jako przestępstwo. Dzięki takim środkom osiągamy synergiczny efekt; depozycjonujemy złe opinie – promujemy te korzystne. Na specjalnie stworzonych stronach mamy pełną kontrolę nad opiniami dotyczącymi naszej firmy. Komu zlecić depozycjonowanie negatywnych opinii? Wszystkie działania z zakresu depozycjonowania należy zlecić fachowcom z odpowiednią wiedzą i narzędziami do skutecznego i prawidłowego realizowania całego procesu, który musi opierać się na określonym wzorcu: Dogłębna ocena fraz oraz haseł na które opinie o naszej marce wyświetlają się wysoko w wynikach organicznych wyszukiwarek. Stworzenie min. 10 stron tematycznych na których umieszczamy pochlebne opinie o artykułach i usługach określonej firmy Pozycjonowanie stron tematycznych na określone wcześniej frazy, przez umieszczanie materiałów ze słowem kluczowym jako opisem linku.

Depozycjonowanie złych opinii, komentarzy czy postów. Monitoring rezultatów Aby osiągnąć efektywne i trwałe efekty z depozycjonowania stron należy ten proces zlecić doświadczonym i sprawdzonym specjalistom, którzy zadbają o wszelkie szczegóły procesu. Jeśli potrzebują Państwo pomocy w usunięciu negatywnych informacji o swojej firmie chętnie udzielimy wsparcia. Kontakt telefoniczny 532-003-560 bądź mailowy biuro@rankit.pl